دنیای موبایل

دنیای موبایل

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی به شما هموطن گرامی در مورد آخرین وضعیت بازارموبایل ایران و جهان راه اندازی شده است.امید به اینکه مفید واقع شود.

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 11546
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




هشدار به کاربران گوشی‌های نوکیا مجهز به S60

 اخیرا گونه‌ای از آسیب‌پذیری در نرم افزارسیستم عامل S60 به چشم خورده است که می‌تواند باعث مسدود کردن کلیه اس ام اس‌ها و ام‌ام‌اس‌های دریافتی گردد. این آسیب‌پذیری به عنوان نوعی‌Remote SMS/MMS Denial of Service(سرویس انسداد از راه دور اس‌ام‌اس/ام‌ام‌اس) شناخته می‌شود و نام‌"Curse of Silence " را بر روی آن گذاشته‌اند. این سرویس به راحتی از طریق ارسال یک اس‌ام‌اس به سایر گوشی‌های نوکیای دارای سیستم عامل S60 منتقل می‌شود. بدتراز همه این که قابل اصلاح نمی‌باشد. تنها با یک بار ریست کردن هارد  این مشکل برطرف شده و گوشی به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

              

 اما هیچ گاه نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا گوشی شما در معرض خطر Curse  قرار گرفته است یانه، مگر اینکه کسی شما را از وجود آن مطلع سازد. بنابراین اگر دارای یک گوشی مجهز بهS60 هستید و متوجه عدم دریافت اس‌ام‌اس یا ام‌ام‌اس‌ها در طول یک روز شده‌اید، هارد خود را ریست کنید تا گوشی به حالت اول خود برگردد. در غیر اینصورت بهترین کار این است که گوشی را به نزدیکترین مرکز خدماتی موجود ببرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: کورش تاريخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:هشدار موبایل,نوکیا هشدار,مواظب باشید کاربران نوکیا, هشدار گوشی نوکیا, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. تکنولوژی در عرصه تلفنهای همراه با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است و مردم دنیا با حیرت شاهد و ناظر این پیشرفت می باشند. این وبلاگ برای معرفی آخرین گوشی های همراه و آخرین وضعیت موبایل در بازارهای جهانی راه اندازی شده است. با آرزوی موفقیت برای یکایک ایرانیان عزیز....

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to gushi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com